2015-10-07

Harria gure inguruan




Gure inguruan leku askotan aurki daiteke harria. 5. eta 6. mailako ikasleek ederki erakutsi digute argazki hauek aukeratzen eta aurkezpen hau sortzean. Gustatzen al zaizue?

10 iruzkin:

  1. nire ama esan dit oso politak direla eta oso ondo atera saigula.

    ErantzunEzabatu
  2. nire ama esan dit zer da ori eta se politak argaskiak

    ErantzunEzabatu
  3. nire ama esan dit oso politak direla argaskiak baina,zaindu behar dutela gauza gehiago

    ErantzunEzabatu
  4. nire ama esaten dit oso lan ona dela eta oso polita geratu zaigula

    ErantzunEzabatu
  5. nire ama esaten du oso polia dela.

    ErantzunEzabatu
  6. nire ama esaten du oso polia dela.

    ErantzunEzabatu
  7. nire ama esaten du oso pollita dela

    ErantzunEzabatu
  8. Oso polita dela esaten du nire ama.

    ErantzunEzabatu
  9. oso plita dela pentzatzen du nire amak

    ErantzunEzabatu
  10. Nire amak oso polita dela esaten du.

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!