2010-06-07

ZENBAT BURU, HAINBAT ABURU

Zenbat buru, hainbat aburu dio esaerak. Aburu hitzak iritzia esan nahi du eta hau da egun hauetan egin duguna hain zuzen ere: iritzi testu onak egiten ikasi.
Beti bezala hemen zintzilikatu ditut irakur ditzazuen:

Futbola Erentzun Ikastolan (14 ikasle)

Gai desberdinen inguruko iritziak (5 ikasle)

Eta zuek, zer uste duzue botatako iritzien inguruan?

8 iruzkin:

  1. lorea etxeberria6/08/2010 01:53:00 PM

    Nire ustez, oso ondo eginak daude, eta gainera arrazoiak eta dena jarri dute. Txalo bat merezi dugu ez?

    ErantzunEzabatu
  2. Nik ere hori uste dut, guztiok lan bikaina egin dugu, asko esfortzatu gara, horrela jarraitu behar dugu!!!

    ErantzunEzabatu
  3. Oso iritzitextu onak, baina Vanessarena falta da.
    Oso ondo harrazoitu dute zer azldu nahi zuten.

    ZORIONAK KLASE OSOARI!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  4. Nire iritziz lana oso ondo egina dago txalo bero bat merezi dugu!!

    ErantzunEzabatu
  5. Bai lan bikaina egin genuen.
    Zorionak!!!

    ErantzunEzabatu
  6. zorionak guztioei nik uste dut oso ondo egin dugula denok eta asko zaiatu garela

    ErantzunEzabatu
  7. Nik berdina uste dut, Elena, zoriondu behar dizuet guztioi zuen lana gaitik, txalo bero bat!

    ErantzunEzabatu
  8. Nire ustes lan gogorra artu dugula eta merezi dugula tzalo bero bat.

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!