2015-01-13

GURE AITON-AMONEN BIZITZA



Lenguako gaiaren helburu bat gure aiton-amonen eta gure bizitza konparatzea da. Honela, alde batetik, desberdina dela ikusiko dugu, eta bestetik ditugun aurrerapenak eta erosotasunak baloratzen ikasiko dugu.

Lan hau idatziz egin badugu ere, aukeran elkarrizketak graba zitezkeen eta hona hemen lan hori egin dutenen emaitza. Hauetako bat aukeratu, entzun eta iruzkinetan jarri atentzioa deitu dizun alderdi bat. (Gaztelaniaz) Bidali aurretik: ortografia zaindu. Ea nor den lehena!

17 iruzkin:

  1. Guztiak gustatu zaizkit, eta nire amari ere, baina jende gehiago egin beharko zituen, oso jende gutxi egin duelako.

    ErantzunEzabatu
  2. Sergio lehena!
    Esaten duzunaren inguruan: aukeran zen jarduera hau, Sergio. Hurrengoan jende gehiago saiatuko da egiten, seguru.

    ErantzunEzabatu
  3. Elkarrizketak asko gustatu zaizkit baina niretzat hoberenak izan da Nerearena gustatu zaidalako zati hau:
    -¿Tenias habitación propia? (Nerea).
    -No me acuerdo, creo que sí (Nerearen amona).
    Jejejejejeje ;) (ez da bakarrik horregatik).

    ErantzunEzabatu
  4. Oso ondo dago fultxo ezkerrik azko fultxo

    ErantzunEzabatu
  5. Denak gustatu zaizkit eta Nerearen amona 2 oso dibertigarria eta entretengarria egon da.
    Egia da Sergio jende gehiago egingo balitz hobeto egongo zen, baina horrela ondo dago

    ErantzunEzabatu
  6. Maialen Ballesteros1/15/2015 06:58:00 PM

    oso ondo daude denak zorionak egin dutenei eta eskerrik asko Fultxo!!!

    ErantzunEzabatu
  7. OSO ONDO! Venga hurrengoan guztiok egitera! ;)) :´´) e.e

    ErantzunEzabatu
  8. Niri ere gustatu zait asko egindako galderak, baina niri iruditzen zait lehen baino obeto bizitzen garela baino lehen gauzak orain baino gehiago errespetatzen ziren.

    ErantzunEzabatu
  9. Egia da Fultxo ezkerrik asko gustiagatik

    ErantzunEzabatu
  10. Eta ere azko gustatu zait

    ErantzunEzabatu
  11. Asko gustatu zaizkit guztiak oso ondo egon dira!!!!

    ErantzunEzabatu
  12. Zorionak!!!!!!!!! Nerea, Maialen C., Sergio y Maider. Lo habéis hecho muy bien todos!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  13. Oso ondo dauade guztiak eta entzun ditudanean gelditu naiz hitzik gabe .Guk askoz hobeto bizitzen gara, ze gure amona eta aitona. Fultxo uzte dut ze astu zaizue nire grabazioa.

    ErantzunEzabatu
  14. Oso interesgarriak, baina piska bat gaizki entzuten dira batzuk. Nereak asko egin ditu, eta oso politak. Asko guztatu zaizkit batez ere... bueno, guztiak gustatu zaizkit.

    ErantzunEzabatu
  15. Oso ondo baina nik uste dut jende gutxi egin dutela. Nerea, Sergio, Maider eta Maialen ZORINAK!!!!!! Oso ondo egin duzue.

    ErantzunEzabatu
  16. Nik uste dut oso ondo egin genuela. Nik egia esango dut, hiru aldiz baino gehiago grabatu egin nuela, eta nik uste dut audioa grabatu genuenok nik bezala egin zutela.
    ZORIONAKGUZTIEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!