2014-11-18

Europako ibaiak eta aintzirak




Europako erliebea aztertzen ari gara. Taldeka Europako ibai eta aintzira batzuen inguruko informazioa lortu dugu eta gero denon artean aurkezpen honetan bildu dugu.
Ikusi, ikusi...

11 iruzkin:

  1. Oso lan ona egin dugu, nik uste dut nire taldean hobetu behar dela guztiak participatzea zeren batzuk ez dute lan egin. Oso lan perfektua egin dugu ;) jajajajaja. Animo Lh6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Muy buen trabajo chicos, se nota que os habeis esforzado.¡Animo!

      Ezabatu
  2. Oso ondo gelditu da, zorionak LH6!!!!. Nik uste dut ondo egin dudala nire taldearekin. Oso ondo gelditu da.
    AUPA LH6!!!

    ErantzunEzabatu
  3. Mariasun Haizea11/18/2014 07:20:00 PM

    Muy bien, me a encantado vuestra exposición. Espero que hagáis otra exposición.

    ErantzunEzabatu
  4. He disfrutado mucho viendo este trabajo porque me encanta la geografía. ZORIONAK!!!

    ErantzunEzabatu
  5. Nik Maialenekin nago, gure taldean ez dute batzuk lan egin eta hobetu behar dugu talde lanean, baina bikain egin dugu!

    ErantzunEzabatu
  6. Buen trabajo,ahora solo me queda decidir el país que elegiré para mis próximas vacaciones.

    ErantzunEzabatu
  7. Oso ondo pasa genuen arratsalde ori, oso ongi egin ditugu!

    ErantzunEzabatu
  8. Oso ondo atera zaigu!

    ErantzunEzabatu
  9. Oso lan ona egin genuen eta bikain atera zitzaigun.

    AUPA LH6!!!!! .......... (hoberenak!!)

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Maider naiz, ezin dut nire gmaila jarri.

      Ezabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!