2013-11-28

LUNA ILARGIAN EZ DAGOEN KATUA

Luna nire katu txikia da, 3 urte ditu eta Maiatzaren 1-ean jaio zen.
Lunari atsegiten zaiona egitea jolastea da eta batez ere kalean edo etxe barruan. Beti, ateratzen denean eta gero bueltatzen denean zerbait ahoan ekartzen du: matxinsaltoak, txoriak, intsektuak...

Egun batean 50€-ko"billete"batekin, agertu zen gertaera bitxi hau:
Egun batean etxean geunden eta nire aitak joan behar zuen azkar lanera baina ez zuen aurkitzen bere "billetea". Bapatean aurkitu genuen Luna korrika eta ahoan bazuen gauza bat eta, ezetz asmatu zer zen!
Bai, zen nire aitaren 50 €-ko "billetea".

Nire katua lapur bat da, baina lapurra izateaz aparte oso mimosa hutsa eta maitakorra da!






13 iruzkin:

  1. Oso polita!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  2. Ai, ai, ai, esaten dute animaliak bere jabea bezalakoak direla.

    ErantzunEzabatu
  3. Oso argala zure katua Mikel!

    ErantzunEzabatu
  4. AMikel, super polita testua!

    ErantzunEzabatu
  5. Ze polita den Luna.

    ErantzunEzabatu
  6. Maialen Ballesteros11/29/2013 10:12:00 PM

    Ze polita da.

    ErantzunEzabatu
  7. ze moinono da. Ez dut eine ori.

    ErantzunEzabatu
  8. ja ja ja jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!