2013-11-22

ABENTURA BAT UR AZPIAN

 ABENTURA BAT URAZPIAN

Haitzuloak lur azpian dauden zulo sistema naturala da. Urbasako mendian, Akuandi izeneko haitzulo bat dago galeria asko dituenaEgun batean nire osaba eta lehengusinarekin sartu nintzen linterna eta farolilla batzuekin, oso iluna zegoelako. Oso leku arriskutsua zegoen eta nik ez nuen jarraitu nahi. Beraiek linterna bat utzi zidaten harri batean eserita, eta beraiek jarraitu zuten. Ikaratuta nengoen eta ez nintzen ausartzen ezta mugitzen ere. Oso isilik zegoen. Oso bakarrik sentitzen nintzen eta pentsatzen nuen:
-Ez badira bueltatzen, zer egingo dut? Nik ez dakit ateratzen. Hotz handia nuen, momentu hartan ur - tanta bat jausi zitzaidan buruan, orduan ni garrasi ikaragarria eman nuen eta linterna piztu nuen. Geroxeago hotsak entzuten hasi nintzen, nire osaba eta lehengusina ziren! Uffff hau poza! Esan zidaten azken - galerian, aintzira bat zegoela.
Haitzulo batean sartu nahi baduzue, arropa egokia eraman eta ez banatu taldetik!


Leyre Mendaza Baquedano

11 iruzkin:

  1. Ai, ai, ai Leyre. Hori gertatu eta gero berriro kobazulo batean sartu nahi al duzu?

    ErantzunEzabatu
  2. Ba ez dakit, urrengoan hobeto pentsatuko dut eta ez naiz taldetik banatuko!!!

    ErantzunEzabatu
  3. Zelako zuztoa, ezta???

    ErantzunEzabatu
  4. Kobazuloetara arropa eraman,bestela.

    ErantzunEzabatu
  5. Kobazuloetan hotza egiten du ni egon naiz askotan eta...

    ErantzunEzabatu
  6. Bueno zerbait ikasi duzu ori gertatu eta gero. Testua super polita.

    ErantzunEzabatu
  7. oso arraroa nik egon naiz kobazuloetan eta otz asko egiten du.

    ErantzunEzabatu
  8. uuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuu

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!