2013-05-21

BADA GORROTO DUDAN LAGUN BAT...



Bada gorroto dudan lagun bat. Gelako blogan zerbait argitaratu nahi dudanean, "ez, ez, ez hobeto ez" esaten dit, "hanka sartuko duzu". Baina nik esaten diot, "ez, ez, ez, berdin du. Hanka sartzen badut, norbaitek esango dit, zuzendu egingo dut, eta horrela idazten ikasiko dut".

Kostatu zaigu baina... hemen dago.

9 iruzkin:

  1. Oso ondo geratu zaigu, zorionak gela guztiari

    ErantzunEzabatu
  2. Bikain pasa dugu guztiok, eta gainera oso ondo geratu zaigu.

    ErantzunEzabatu
  3. Oso ondo atera zaigu, animo klasea orrela jarraitu!

    ErantzunEzabatu
  4. Oso farregarria zu idatzi duzuna Fultxo, eta klasekoak ere bai oso ondo daude. :)

    ErantzunEzabatu
  5. Hori, hori baina ez zen berriro erantzun behar!!!

    :|



    (Irukin hau sei aldiz idatzi dut)

    Aitor naiz.

    ErantzunEzabatu
  6. Hori, hori baina ez zen berriro erantzun behar!!!

    :|



    (Irukin hau sei aldiz idatzi dut)

    Aitor naiz.

    ErantzunEzabatu
  7. Hori, hori baina ez zen berriro erantzun behar!!!

    :|



    (Irukin hau sei aldiz idatzi dut)

    Aitor naiz.

    ErantzunEzabatu
  8. Bikain atera zitzaigun eta ori esperimentu bat zela.

    ErantzunEzabatu
  9. Lan bikaina. Guk ere ikasi beharko genuke. Zailena egia esatea da, ezta?

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!