2013-04-11

LITTLE ALCHEMIST - KIMIKARI TXIKIA

Aurrekoan Little Alchemist jokua aurkeztu nizuen. http://littlealchemy.com/ 
Zuetako batzuk hasi zarete elementu berriak sortzen: bonba atomikoak, bizitza, energia, landareak, ilargia...

Irudi honetan sor daitezkeen hainbat elementu ikusiko dituzue:

http://super.abril.com.br/blogs/newsgames/files/2012/09/little-alchemy-game.jpg

Eta zuek, zer da lortu duzuen gauzarik bitxiena?

10 iruzkin:

  1. Galaxia bitxia da???

    Buruari eman behar zaio.


    Probatu dituda joko ONENETAKOA!!!

    ErantzunEzabatu
  2. Fultxo, nik pegasoa dut. Nadakizu nola egin dudan? ............. + ............ . Ulertu duzu?
    Eskerrik asko jolas hori gomendatzeagatik.

    ErantzunEzabatu
  3. Daniel, pista gehiago eman beharko dizkidazu... Beno, ez... zaldia gehi haizea agian?

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Ez. Zaldia + ............... . Ulertuta?

      Ezabatu
    2. Ni ere dakit eta ere ez dut esango!

      Ezabatu
  4. Nos ha gustado mucho el juego, hemos jugado hasta los aitas y ya hemos conseguido un montón de cosas aunque no hemos conseguido Pegaso.

    ErantzunEzabatu
  5. Oso ondo dago jolas au!!!!

    ErantzunEzabatu
  6. Niri asko gustatu zait jokua, eta INTERNET lortu dut.

    ErantzunEzabatu
  7. ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡360!!!!!!!!!!!

    Konbinaziak ditut.

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!