2013-02-07

MAPA BILDUMA


Biztanle dentsitatea, bizi itxaropena, populazio piramideak... Gehiago jakiteko eta munduko egoera ezagutzeko helbide hau baliagaria izango zaizu: http://www.educaplus.org/geografia/
Gainera koordenatuekin trebatzeko testa duzu!
Aztertu eta komentatuko dugu.

8 iruzkin:

  1. Bilatu dut Tailadiaren piramidea!!!

    Jajaja!!!

    ErantzunEzabatu
  2. Oso ona Aitor. Ba orain positibo bat lortzeko proposamen bat: analiza ezazu. Zer itxura du? Zergatik? Herrialde garatua da ala garatu gabea. Gazte, heldu ala zahar asko ditu? Emakume gehiago ala gutxiago???

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Elefante itxura du, belarri handiak bezala, tronpa eta ahoa bezala duelako!

      Populazioa zahartzen ari da heldu gehiago daude, emakume gehiagorekin!!!

      Jajaja!!!

      Ezabatu
  3. Oso interesgarria da eta oso ondo dago errepasatzeko ikasi ditugun gauzak.

    ErantzunEzabatu
  4. Bada, nik, Groenlandiakoa bilatu nuen, eta bandera oso "chuloa" da. Bere adin - piramidea ez da agertzen.

    ErantzunEzabatu
  5. Ze ona zaren Fultxo inork ez dizu geldituko jajajaja

    ErantzunEzabatu
  6. Oso ondo dago, Aitor ez da oso arraroa zu bilatzea tailandiako zerbait.
    jajajaja

    ErantzunEzabatu
  7. Egia da Aitor esaten duena, ni ere Tailandia bilatu dut, eta egia da elefante itxura duela, eta populazioa zahartzen ari dela.

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!