2014-11-26

JONE GURE IKASLE EUROPEARRA

Europako unitatea amaitu da baina Jonek jarraitzen du gaiari bueltak ematen.

13 iruzkin:

  1. Niri ere Euroak gustatzen zaizkit, nori ez!

    ErantzunEzabatu
  2. Niri euroak kontatzea gustatzen zait, baina nire euroak.

    ErantzunEzabatu
  3. Nik ere euroak maite ditut, baina hobe billeteak.

    ErantzunEzabatu
  4. Jaja niri billeteak azko gehiago baina 500$$$$$$ jajaja...

    ErantzunEzabatu
  5. Denontzat dirua ona da alde batetik,bestealdetik ez.

    ErantzunEzabatu
  6. Hori, hori baina Sergio zu dirua maite duzu beraiek bezala.

    ErantzunEzabatu
  7. Nik ere euroak maite ditut!

    ErantzunEzabatu
  8. jajaja oso ona Fultxo!

    ErantzunEzabatu
  9. Eta ni jajjajjajajaj

    ErantzunEzabatu
  10. Nik euroak maite ditut, baina gehio bileteak.

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!