2011-12-05

Joneren abenturak: Europako gaia


Joneren azken txistea harrapatzea zaila egingo zaizue agian. Ametzak emandako ideian oinarrituta dago, berak dioen bezala, "Europa oso polita da, mapan". :-)
Eskerrik asko.

7 iruzkin:

  1. Ez dut oso ongi harrapatu. Ez dut ulertu.

    ErantzunEzabatu
  2. Oso ona da txistea. Gainera egia da.
    Kar, Kar, Kar.

    ErantzunEzabatu
  3. Azaldu ahal didazue txistea mesedez??

    ErantzunEzabatu
  4. Bai oso ondo dago, gainean mundu guztian gertatzen da orize.

    ErantzunEzabatu
  5. Oso ona txistea fultxo,
    egia da krisiarekin eta guzti, nola gauden, baina Europako gaia zaila da ere.

    ErantzunEzabatu
  6. Uste dut harrapatu dudala.

    ErantzunEzabatu
  7. Markelek harrapatu du! Kezkatuta nengoen, esaten nuen nik, inork ez al daki Europan erortzen ari dena? Gelan komentatu beharko dugu!

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!