2011-12-22

GABONETAKO APAINGARRIAK IKASTOLAN

Urtero bezala ikastola apaindu dute eta oso polita geratu da. Ez baduzue sinesten hemen duzue nik egindako bideo bat, zeinen ederra geratu den erakusten.



Zuen ustez, polita geratu al da? Apaingarri gehiago jarriko zenituzkete? Iruzkinen bitartez erantzun.

6 iruzkin:

  1. Oso apingarri politak ditugu ikastolan.

    ErantzunEzabatu
  2. Nire uste dut, oso polita gelditu dela, baina gure kalasea da bakarra ez dena agertu ez baitugu ezer jarri!

    ErantzunEzabatu
  3. Nik ere oso polita gelditu dela uste dut.

    ErantzunEzabatu
  4. Barkatu lagunak, konfunditu naiz eta.

    ErantzunEzabatu
  5. Ea ze ikastolatan dituzten horrelako apaingarriak.

    ErantzunEzabatu
  6. Laura oso ongi,baina ze ona den nire argaski kamera.

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!