2011-05-03

GURE OLERKIAK


Gure olerkiak hemen daude labetik atera berriak, bero-beroak. Entzun itzazue eta ostegunean komentatuko ditugu gelan.


Zorionak!

7 iruzkin:

  1. Nire ustez, orokorrean olerkiak oso ongi daude, oso ondo landuta daude denak batenbat bestea baino gehiago.

    Pd:Fultxo batenbat errepikatuta dago.

    ErantzunEzabatu
  2. Olerkiak oso ondo daude, baina Arantxak arrazoia dauka olerki batzuk errepikatuta daude.

    ErantzunEzabatu
  3. Bai oso ondo daude, baina uste dut Iratirena errepikatuta dagoela eta beste batzuk ere. Faio teknikoak dira horiek.

    ErantzunEzabatu
  4. Oso ondo daude, baina ni... gaizorik ibili nintzen atzo eta ezin izan nuen grabatu.
    Egia da batzuk errepikatuta daude, baina zorionak LH6!

    ErantzunEzabatu
  5. Olerkiak oso ondo daude eta oso landutak daude. Bai errepikatuta daude.

    ErantzunEzabatu
  6. Me gusta mucho como trabajáis con las últimas tecnologías, despierta el interés de los críos y aprenden mucho.

    ErantzunEzabatu
  7. Nire ustez oso ondo atera saigu denoi, eta tzalo bat merezi dugu guztiok.

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!