2011-02-21

Santa Ageda

Santa Ageda, ikastolan Urtero ospatzen den jai bat da, Euskal Herrian bezala.
Urte honetan oso ondo pasa genuen goizean. Arratsaldean ere atera ginen, baina ez nintzen joan, eskupilota entrenamendua nuelako. Hemen daukazue Santa Agedazko egunean nola pasa genuen ikusteko argazki batzuk.

6 iruzkin:

  1. Ondo dago, ¿Baina ez dago argazkirik?

    ErantzunEzabatu
  2. Egia da, ez dago argazkirik.

    ErantzunEzabatu
  3. Aizue ez dakit zer pentzatzen duzuen, baina nik oso flojo ikusten dut(ez argazkirik eta ez ezerrez)eta gainean oso berandu da Santa Agedako gausak argitaratzeko. Ez?!

    ErantzunEzabatu
  4. Arrazoi duzu baina gure kritika positiboa izan daiteke. Adibidez: flojo samar iruditu zait, nahi baduzu lagunduko dizut argazkiak argitaratzen edo testua hobetzen...

    ErantzunEzabatu
  5. Bai, bai nik Nekanerekin nago oso flojo dago. Aitor askoz lehenago publikatu behar zenuen edo beste gauza bati buruz zerbait egin.

    ErantzunEzabatu
  6. Ni ere Nekane eta Elenarekin nago, santa agueda oraindela asko izan zen.

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!