2011-02-18

NEKANEREN HIZTEGIA

Ez dakit historia hau dakizuenik baina orregatik kontatuko dizuet:
Duela aste batzuk, nire hiztegi maitea, ez zen agertzen! Orduan Fultxori esan eta bilatzen hasi nintzen, baina ez zen agertzen. Hurrengo astean nire hiztegia behar nuen baina ez nuenez aurkitzen berriro ere Fultxori esan nion, eta berriro bilatzera joan nintzen, baina ez nuen ikusi. Hurrengo batean ondoko gelara joan nintzen berriro bilatzera, eta hor zegoen! apalategiaren eta paretaren kontra. Azkenean aurkitu nuen! Baina gero pentsatzen asi nintzen, eta inori ez niola utzi gogoratu nuen.
Nork artu zuen nire hiztegi maitea? Mesedez zuek uste duzuena komentatu iruzkinen bidea!!!

4 iruzkin:

  1. Ez zen aibesterako izan egun orretan bereala aukitu zenuelako.

    ErantzunEzabatu
  2. Bai Mikel baina kazualitatea da Nekanek ez ziola ondoko inori hiztegia utzi eta hor zegoen eta gainera hiztegi bat asko balio du.

    ErantzunEzabatu
  3. Posten nahiz Nekane hiztegia aurkitzea, eta ez dakit nola iritzi de beste klasera histegi baino beno hori ia pasa da, eta espero dut berriro ez gertatzea.

    ErantzunEzabatu
  4. Nik ere posten nahiz Nekane histegia aurkitzea.

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!