2011-02-07

My name is Luka

Gaur Lenguan abesti hau ikusi dugu. Jatorrizko bertsioa Suzanne Vegarena da, hemen duzue bere bideoa hitzak eta guzti.


Suzanne Vega - Luka - subtitulado from Cristhian Bourlot on Vimeo.


Hau gelan ikusi duguna:



Gurasoekin abestia komenta ezazue: Ezagutzen al dute? Zertaz doa? Zer egin daiteke honelako kasuetan? Gero beraiekin batera.... IRUZKIN bat bidali!

8 iruzkin:

  1. Nire gurasoek bai ezagutzen zuten.

    ErantzunEzabatu
  2. Oso abesti politak dira, baina tristura ematen dute.

    ErantzunEzabatu
  3. Niri oso polita iruditu zait, biolentzia hori, zaiatu behar gara kentzen. Ikustea pertzona bat bezte bati jotzen oso tristura izango zen.

    ErantzunEzabatu
  4. Nire amak ez zuen esagutzen ezta nire aitak ere. Baina oso ondo zegoela esan dute biok. Nik berdina uste dut.

    ErantzunEzabatu
  5. Oso ongi daude videoak.

    ErantzunEzabatu
  6. Niri asko guztatu zait baina nire ama ez zuen ezagutzen.

    ErantzunEzabatu
  7. EZ ez dute ezagutzen, maltroaei buruz, denuntziatu.

    ErantzunEzabatu
  8. Nire gurasoak bai ezagutzen zuten eta asko gustatu zaio niri bezala.

    ErantzunEzabatu

Errespetuz idatzi.
Maiuskula hasieran.
Bidali aurretik errepasatu eta ortografia zaindu!